Pages

Saturday, January 30, 2010

Buat aku tersenyum :)

Diposkan oleh Lilil di 4:33 PM
Datanglah sayang dan biarkan aku berbaring
Di pelukanmu,walaupun 'tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua


Bilaku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bilaku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar


Rasakan resahku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu,walaupun tuk sekejap
Kar'na hanya engkaulah yang sangggup redakan aku


Kar'na engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kar'na dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah maupun senang


Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku ...

0 komentar:

Post a Comment

It's Me!! :D

My photo
cheerful, sensitive, cool 8-) hahaha :D
 

Lily and Rose Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review